pondelok 6. apríla 2015

Fresh and Healthy

Pohodové ránko začalo krásnym slnečným lúčom prechádzajúcim cez okno do mojej pestrofarebnej izby. Ako bežné prázdninové dni som nemala pripravený program . Spravila som si teplú Vita kávu bez obsahu kofeinu . Táto tradičná kávička má super fintu : Čím dlhšie ju miešate, tým väčšiu penu získate. Otec mi ako prekvapenie priniesol merci zajačika so zlatým srdiečkom . Na obed som varila francúzske zemiaky so zapečeným syrom. Milujem tú chuť. Po obede som si dala prijemnú sprchu a masku, ktorú mi dala Marina ešte na Vianoce . Natural outfit som získala pomocou Garnier korektoru :) a krému od Julky,ktorý môžem len odporúčať. Je príjemný,sťahuje póry a robí jemnú pokožku na dotyk . Vonia výrazne . Maska od Mariny bola kupovaná na Malte, priehľadnej farby a nesiahnutá v obrúsku. Mala vôňu alkoholu , ktorý pleť čistí a po pol hodine bola moja pleť jemná ako pleť malého dieťatka. Ale najväčšie výsledky mám očakávať o 3 týždne, tak uvidíme, čo to spraví. Uhorky mi spôsobili chladný a svieži pocit .
Určite by ste to mali vyskúšať. Na záver som si dala kivi s karamelom pre zvýšenie energie a fresh záver poobedného experimentovania s novými produktami . Prajem Vám príjemný zvyšok dňa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára