sobota 3. októbra 2015

Nail Tutorials

Rozmýšľala som nad tým, prečo naše outfity nie sú úplné? Niektoré z vás isto navštevujete nechtové štúdiá a dávate si spraviť gélové nechty. Úprimne, ešte nikdy som to nevyskúšala, ale onedlho si ich dám spraviť aj ja, s nečakaným dizajnom, ktorým vás prekvapím neskôr neskôr, v článku o gélových nechtoch. No teraz sú moje nechty ešte nedostatočne dlhé, tak si robím s nimi umelecké diela pomocou lakov sama, ako som na to zvyknutá . Využívam nie bežnú techniku, možno vám to bude znieť trošku zvláštne. Počas spánku som rozmýšľala nad niečim originálnym, a napadla mi netradične zaujímavá myšlienka - použiť linku na oči! Asi ste ostali prekvapené, ale keď pomocou nej nakreslíte vzor a zalakujete priehľadným lakom, vyzerá to skutočne dobre. Na prvom obrázku sú moje najnovšie nechty, robené linkou. Chcela som, aby vyzerali zaujímavo a farebne, aby prinášali dobrú a pestrofarebnú náladu. Na ďalších obrázkoch sú nafotené presné postupy, ktoré vám možno prinesú novú inšpiráciu. Zvyknete nosiť originálne nechty?

 ENGLISH VERSION :
I was just thinking, why our outfits are still not complete? Some of you visit nail studios, for sure and have your nails done. To be honest I 've never tried gel nails, but i am going to do the same thing in near future, with unexpectable design, with which I am going to surprise you later, in the article about gel nails. But now my nails are still not long enough, so i do my art oeuvre with nail polish on my own , how i am used to. I use unusual technique, it might will sound a little bit weird. I was thinking about something original while i was sleeping, and something interesting came to my mind- to use an eyeliner! Maybe you are surprised, but if you draw the pattern with your eyeliner, and then again repaint it with transparent nail polish, it looks really cool. My newest nails are on the first picture, created with the eyeliner. I wanted thwm to look interesting and colourful, to bring good mood. On the other pictures are tutorials for you, which may bring you some inspiration. Are you used to wear original nails?




11 komentárov:

  1. Wow! I love these nail colours! Thanks for sharing a lovely post. www.blogsbyfa.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for a lovely comment. I did them for the First time. Mail polishes are bought in Bipa- Vienna

      Odstrániť
  2. Love the colors! I actually have started doing my own...it's surprisingly not hard and saves a ton of money!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. Of course it 's not :) . It's all about trying :)

      Odstrániť
  3. Love the colors! I actually have started doing my own...it's surprisingly not hard and saves a ton of money!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) tejto farbe sa hovorí anisová :) mix zelena a zlta :) strašne sa mi zapacila

      Odstrániť
  5. Pekné! Ja som nad linkou už rozmýšľala dávnejšie a áno, je to celkom zábava a nevyzerá to vôbec zle. Tie návody sú veľmi pekné a najviac sa mi asi páči ten s tým tmavým mestečkom. :) Aj keď sa občas snažím o rôzne vzory, mám primalé nechtíky a väčšinou to vypáli hrozne, takže zo mňa nail artist nebude. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni ti dorastú a neboj, aj ja som začínala na maličkých :)))))

      Odstrániť
  6. Tyjo, krásné nehty! Já jsem ráda, že si sama zvládnu nabarvit všechny alespoň trošku normálně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no :D niekedy sú moje pokusy horšie ako 5 ročného dieťaťa, keď to viackrát skúsiš, pôjde to :)

      Odstrániť