nedeľa 7. júna 2015

Get the London look

Môj pobyt v Británií bol orieškom , ale veľmi rýchlo som sa prispôsobila prostrediu a štýlu, ktorý bol úplne odlišný, čo sa netýkalo iba spôsobu stravy, ale aj obliekania. V jeden deň ste boli schopní zažiť 4 ročné obdobia . Angličania sú samozrejme na to zvyknutí a otužilí. Nakúpila som si v Bournemouth oblečenie, ktoré som mala možnosť využiť  praxi ako angličanka, zatiaľ , čo ostatní mal zimné bundy. Pravdupovediac nebola mi zima , aj keď pri pohľade na mňa slovákov samozrejme naskakovali zimomriavky. Počas tej doby mi písala Dóra , ktorá veľmi chcela nejaký suvenír z Veľkej Británie. Podľa mňa sú však suveníry zbytočne drahé veci a sú na nič. Vybrať niečo bolo náročné, pretože nechcela žiadny kozmetický produkt ale nejaký módny doplnok. Tak som jej dala náramok s príveskami pripomínajúce pamiatky Londýna. Keď som po ťažkostiach prišla domov, Dóra nedočkavo písala, kedy sa dočká svojho balíčka , čo bolo pre mňa tak skoro nemožné kvôli zdravotným problémom ku ktorým prišlo cestou z Londýna. Keď už chcela samozrejme napísať o tom aj príspevok na blogu , chcela som aby mi zdieľala môj blog, aby ste si mohli pozrieť môj štýl písania. Nevyužila som  tento krát kvietky do vlasov , ako bežne Angličania nosia, ale mám taký ten jednoduchší britský outfit . Biela a čierna farba sú univerzálne farby , ktoré má rada asi každá z vás .

My holiday trip in England was a nut from the begining, but finally I got used to their life style, including clothes, food and weather. We were able to see spring,summer and something between winter and summer- raining a lot - in one day. But fortunatelly our das were sunny and there was much warmer than in Slovakia, what is really intersting fact. I bought lots of clothes in Bournemouth, and I could try it in England, everybody had a winter coat or just anorak, but I was in short sleeved T-shirt and this white skirt, but in fact I was not cold, whereas other slovak guys were cold when they just looked at me. At that time I had a lot of messages from everyone,including Dora. She wanted me to bring her a souvenir , but I think it is silly,useless and expensive, so she changed her opinion and wanted a fashion product, not beauty, which was really difficult to find. But fortunatelly I did. I had some health problems on the way at home, that is why I could not afford going out and send it to Dora .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára