sobota 6. júna 2015

Naturally

Skúšky,depresie,stresy, obdobie ,ktoré sa v roku nie raz opakuje. V taký čas nefungujú ani kreatívne bunky, ale keď otvoríme oči, nájdu sa v tej tme aj maličkosti, ktoré nás potešia. Koráliky z dreva mi zdobia jednoduché fialové tričko a bledohnedý svetrík. Jemné líčenie z diaľky nekričí a pôsobí decentne. Nie je to môj favorite look, ale niečo sa niekedy skúšať musí. Priznám sa , dnes som prvýkrát skúsila cestovať vlakom a prvýkrát som sa postavila po 6 rokov na korčule. Neuvedomovala som si , že keď som bola mladšia , mala som viac odvahy. Preto chcem skúšať veci teraz , skôr ako sa ich neskôr budem báť. Aký máte pocit z toho vy? Niekedy nie je dobré skrývať veci, uzatvárať sa v sebe. Každý má svoje tajomstvá a navonok nechce vyzerať hlúpo. Silný nie je ten , kto machruje pred inými, ale ten, kto dokáže premôcť strach a podeliť sa s ostatnými o svoje myšlienky, pocity a názory. Obdobie jednoduchosti a skrytosti predsa nemôže trvať večne. Nikto nemá rád ten nešťastný pocit, som si istá, že keď budete samy sebou a budete nosiť veci , čo sa vám páčia, ľudia to budú rešpektovať. Ja nosím veci podľa mojej nálady a som rada, že viem byť sama sebou aj za cenu , že mi ľudia kvôli tomu ubližujú. Možno ste takí tiež....ale divadlo neviete hrať večne.




Exams, fear,depresions...period , which repeats more time a year. We are depressive, without any creativity. But in fact , if we open our eyes, there are some little things, which can make us delighted. My simple woody necklase makes my ordinary purple t-shirt better looking, also my light brown sweater. My make up is nice naturally looking, without too much colours. This is not exactly my favorite look, but I need to try something new. Everything is once for the first time. If I can say, it was my first day travelling by train. I didn't realise, that I was more brave when I was younger. I 'd like to try as many things as it is possible, sooner than I will worry to do them. What is your opinion about it? Everyone has got some secrets. You don't want to be seen weird by many people , so that's why are you hiding in yourself. But honestly, would they really look bad at you as you think? Not really,just in case they are stupid. It is much better to stay yourself,wear what like and you feel good in, and don't I about other people's stupid mind. I wear what i like and what i consider good for me, depends on my mood. It 's me, no someone else and I appreciate freedom and respect . Maybe you feel the same. So what do you waiting for?




2 komentáre:

  1. Krásny článok... :) Ten začiatok, máš úplnú pravdu, stres je najväčším zabijakom ľudstva, v čase, keď som tento článoček zverejnený, som mala už vypadnutú polku vlasov od nervov, keď som bola na začiatku skúškového. :/
    A vtedy ozaj človeka poteší hocičo, v tom nervovom vypätí... aj obyčajný úsmev, či milý smajlík, ktorého ti pošle kamarátka, s ktorou si sa takmer pol roka nevidela a chýba ti tak moc, až ti zviera srdce... :) Ale nič netrvá večne, páči sa mi posledná veta: "... ale divadlo neviete hrať večne." Máš pravdu. ;)
    A nebolo by ľahšie, keby sa proste vykašleme na to, čo si druhí myslia? Svet by bol ľahší, úsmevnejší a krajší. :)
    Xxx
    Love, Ana Sassy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vlaskov aj mne zial polka... Snad sa to skoro skonci :) dakujem

      Odstrániť