nedeľa 17. mája 2015

Beauty of grey

Dnes som si pripravila jednoduchý outfit, obsahujúci sivú a bielu farbu. Kombinovala so perličky, čipky a vo vlasoch mám obyčajnú šatku na krk , trošku kreativity nezaškodí :3 . Išla som takto len na nákupy do Bratislavy, čo bol vzácny deň, nakoľko sa s najlepšou kamarátkou poznám jeden rok  . A tiež sme vypadli z majstrovstiev, tak ale nechcela som byť v čiernej . Som veľká fanynka hokeja, ale k tomu sa dostaneme niekedy inokedy . Na sebe mám tričko s Eifelovou vežou , legíny, silonky a čipkové balerínky. Náušničky sú diamntíky a perličkový náhrdeník . Aký máte názor na elegantné outfity? Mala som tú česť robť mamine modelku :)

2 komentáre:

  1. Dokonalé Becky :) krásny outfit a aj dosť kreatívny, tá šatka vo vlasoch to potvrdzuje :) Už sa teším na ďalší blog, keď že fotky som už videl :)

    PS: sry ak tu je náhodou 2x koment no prvý krát, keď som odoslal koment tak mi ho neukazovalo, ako keby som ho neodoslal

    OdpovedaťOdstrániť