nedeľa 3. mája 2015

Recenzia Nivea Lipbutter

Pri návšteve Anglicka sme mali možnosť nakupovať na rôznych miestach. Samozrejme som chodila po drogériách, kde som narazila aj na Nivea Lipbutter. Kúpila som si Rasberry Rosé, ktorého lákavá vôňa malinového pudingu pokúša každého ochutnať balzam. Radšej to nerobte. Farbí jemne na ružovo a na perách pôsobí príjemne. Veľmi dobre hydratuje. Ďalším je Blueberry Blush , ktorý vonia ako čerstvý čučoriedkový jogurt , farbí jemne na fialovo . Určite nebudete sklamaní ak milujete vôňu čučoriedky. Posledným z balzamov od Nivea , ktoré som kúpila v Británií je Vanilla & Macadamia , ktorý je mojim najobľúbenejším. Krásna vôňa vanilky poteší každého. Určite ho kúpim aj kamarátkam , lebo je úžasný, mali by ste to vyskúšať. Hmotnosť balzamu je 16.7 g , balzam je vyrobený v Belgicku. Obsahuje výživné oleje .








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára