piatok 8. mája 2015

Change yourself tonight

Bojíte sa spraviť výraznejšiu zmenu? Nad dnešným outfitom som rozmýšľala počas noci. Napadlo mi spraviť menšiu zmenu v mojom bežnejšom štýle. Tmavšie pery,tmavšia lícenka, linka či viac špirály boli pre mňa dnešnou výzvou a zároveň ideálnym nápadom. Cestou do nemocnice som si obliekla tmavé čipkové tričko Amisu, ktoré som kúpila v New Yorker-i, tmavé rifľové legíny a čipkové baleríny. Diamantové náušničky, ktoré sú tuším z Talianska ako aj náhrdelník sa mi zdali vhodnou kombináciou. Po návrate domov som sa dostala k svojej kozmetickej taštičke a začala sa hraťs farbami. Tmavší rúž ma vždy láka použiť vtedy, keď pozerám videá od blogerky Marina Says, mojej kamarátky ktorá má plnú hlavu kreatívnych nápadov :) . Je zdravé kreatívne využiť svoj čas . Krásne počasie ma motivovalo vytiahnuť zrkadlovku a šup do záhradky! Ako ste dnešný deň využili vy?
Make - up : ASTOR
Špirála : L'Oreal Paris
Linka : S-he
Tričko: Amisu
Baleríny : F&F



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára