piatok 8. mája 2015

Voilá Paris!

Nebojte sa, neplánujem teraz písať po francúzsky. Dnešný outfit je inšpirovaný Parížom. Retiazku som si kúpilav obchode Bizuaux , tričko v Primarku v Anglicku. Legíny so zlatým nápisom v klasickom Supermarkete a náušnice sú od SIX . Hoci mám veľa možností na oblečenie s motívom Eiffel Tour et Paris, zvolila som práve ružový variant. Nenosím ružovú veľmi často, to si obliekajú väčšinou mladšie vekové kategórie, pretože to pôsobí veľmi sladko a skôr zlato, čo sa starším slečnám už tak nepáči. Našim cieľom je dosiahnuť elegantný alebo swag look. Niekedy je však zdravé byť aj crazy, skúsiť niečo nové, či už spraviť náhlu, nečakanú chvíľkovú zmenu. Presne toto som spravila dnes ja s mojim ružovým outfitom :) . Čo myslíte vy? Máte dosť odvahy spraviť skok vedľaod vášho bežného štýlu? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára