nedeľa 3. mája 2015

English Look

Slniečko ukáže prvé lúče, je čas zhadzovať bundy, dlhé rukávy sa vytrácajú zo slovníka, vypína sa kúrenie. Vitajte v rozmýšľaní všetkých angličanov. Je tomu náročné uveriť, keď chodíme v zimných bundách naobliekaní a títo otužilci sa schladzujú vo vlnách studeného mora. V Anglicku sme si aj my zvykli na chladnejšie, hoci slnečné počasie a domov som prišla už v mojom novom outfite z britského Primark-u. Tričko LA som dostala kúpiť za £3 , sukničku za £8 a čelenku za £2. Tieto čelenky sú typickým doplnkom každej britky. V každom fashion obchode nájdete široký výber kvietkovaných potešení do vašich vlasov. Vybrala som si aj ja pre mňa najvhodnejšiu kombináciu kvetov. Na tvár som použila Vichi make-up, Alverde lícenku, Nivea Lipbutter Strawberry, ktorý vonia ako malinový puding , Maybelline Diamond Glow tiene na oči, S-he dip eyeliner linku na oči a špirálu\riasenku od L'Oreal Paris. Moje vlasy sú prirodzene vlnité . Pre rozprávkové fotografie som zvolila našu záhradku plnú kvetov :) outfit som dokončila diamantmi a perličkami, ktoré sú veľmi často používané v Británií. Look je môj vlastný štýl inšpirovaný angličankami a produktami v obchodoch :)





































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára