nedeľa 6. septembra 2015

INTERVIEW with Doreen


1. Koľko si plánovala založenie blogu a kto bol prvým, komu si odoslala článok?

Už sa dlhšie venujem písaniu, ale vážnejšie som o tom začať písať pre publikum začala rozmýšľať až okolo mája, minulý rok. Prvý článok som poslala kamarátke, ktorá ma inšpirovala pre to, aby som šla za svojimi snami. Bola to Marina aka MarinaSays.


2. Podľa čoho si určila, že design tvojho blogu je ten správny, keď máš radšej tmavé farby?

Milujem tmavé farby, ale hneď som vedela, že môj blog bude mať svetlý design. Prvý bol biely s čiernymi písmenami, druhý červený a teraz mám trošku tmavšiu fialovú farbu spolu s bielou. Podľa mňa sa krása nachádza v jednoduchosti, práve preto obdivujem svetlé farby s kombinovaným ale kreatívnym designnom.

3. Každý vie, že farby hovoria taktiež o osobnosti človeka. Vieš povedať ako tmavé farby odrážajú tvoje nálady a povahu?
Moja najobľúbenejšia farba je vínová, čo je tiež tmavšia farba. Milujem ich, no však nemám tmavú osobnosť. Najradšej som usmiata, akurát určite nie na prvej hodine matematiky, ale ako každý a ostane sám, aj ja mám ťažké chvíle.

4. Prečo si sa rozhodla robiť spolupráce práve s konkrétnymi firmami, ktoré si  si vybrala a pokúšala sa v nich vzbudiť dôveru v tvoj blog? Boli aj firmy, ktoré nereagovali podľa tvojho očakávania?

Mať spolupráce nie je jednoduché. Väčšinou ma firmy samy požiadali o spoluprácu , no však samozrejme sa našli aj firmy, kde som ponuku posielala ja. Nie je to copywriterská práca, najdôležitejšia je dôvera a aby si bola vždy hotová načas a jednoznačne kvalita tvojej práce.

5. Ktoré blogerky sleduješ a v čom ťa inšpirujú?

Sledujem aj slovenské blogerky ( Moma Horňáková , MarinaSays ) ale a zahraničné blogerky ( Chiara Ferragini , Tanya Burr ) . inšpirujú ma v tom sa nikdy nevzdať, pretože je všetko možné.

6. Svoje outfity si zvolíš ráno alebo večer?

Outfity si vyberám večer, pretože ráno vstávam o 5:30 a z domu odchádzam už o 6:10.

7. Ako sa vyjadrila k tvojmu štýlu a celkovo blogu MarinaSays?

Marina bola jedinou osobou, ktorá ma v blogerskej kariére podporovala od samého začiatku a dodnes pri mne stojí. Pomohla mi duševne v najťažších časoch a za to jej vždy budem vďačná.

8. Aký máš dojem z prvého swapu a koľko sa taká vec musí plánovať?

Prvý swap bol super a v budúcnosti určite plánujem v tom pokračovať aj s inými blogerkami. Nemusíte to plánovať dlho. Dohodnete sa, v akej kategórií budete kupovať veci, za koľko a koľko výrobkov. Viac o tom môžte nájsť na mojom  blogu.

9. S čím sa teraz budeš zaoberať na blogu? 

Style Academy je pravidelným projektom, ktorý bude naďalej fungovať. V budúcnosti sa plánujem viac zaoberať beauty témou, ako je make up či skin care, no fashion bude vždy hlavnou témou môjho blogu

10. Aké máš predstavy ohľadom tohto roku?

Z tohto roku nám ostávajú 4 mesiace. Chcem naďalej pracovať na blogu, no pre moju školu to bude ťažší oriešok, ale sľubujem , že budem pravidelne aktívna. V októbri sa chystám do Strassburgu, potom očakávam prázdniny a skvelé rodinné chvíle.

11. Kto je tvojim idolom a prečo?

Mojim idolom  je jednoznačne herečka Nina Dobrev, ktorá je inšpirujúca svojim štýlom, kariérou ale aj životom. Je skutočne odvážna, múdra a talentovaná žena.

12. Niečo čo by si chcela odkázať svojim fanúšikom by bolo?

Ďakujem za stálu podporu, pekné maily a komentáre. Je úžasné vidieť, že sa im páči moja práca. Všetko to robím pre vás, pretože by som nebola tam kde som a za to vám 100 krát ďakujem!!!

13. A naopak, čo by si odkázala svojím haterom?

Keď som začínala, vedela som , že ma nebude každý milovať, no čítať komentáre haterov j naozaj ťažké. Cítite sa, že nerobíte správnu vec aste na zlej ceste, preto mojim jediným odkazom je : Ďakujem, vďaka vám som silnejšia!

14. Prečo si myslíš, že máš haterov?

Keď robíš čokoľvek pre publikum, vždy ich budeš mať, Sú to osoby, ktoré žiarlia na to,  že máš odvahu ísť za svojimi snami a plniť si ich . Viac úspechu prináša viac haterov.

15. Ktorú vec b si spravila ako prvú preto, aby si sa posunula ďalej?

Jednoznačne sa nebudem vzdávať . Follow your dreams and never give up!

16. Ak by s mala jediné želanie, ktoré by sa mihnutím paličky splnilo, čo by to bolo?

Chcela by som sa stať úspešnou spisovateľkou a dúfam, že je to dosiahnuteľné tvrdou prácou, veď sa môže hocičo stať.

Ďakujem za Interview Dóre, viac informácií sa dozviete na jej blogu : http://www.doreenstylediary.blogspot.sk/
Nie vždy sa zhodneme, naposledy som sa dosť urazila pri niektorých názoroch s beauty stránky, ale blogerky si vždy budú robiť vzájomnú konkurenciu, to či už ide o podporu alebo nenávisť záleží len na blogerkách. Popravde, pri čítaní odpovedí som mala slzy na kraji, pretože viem, aké to je, no nie každý vie dať niekedy najavo emócie, som rada , že z tejto strany to bolo úprimné aj keď som očakávala iné odpovede... Ďakujem za interview a dúfam, že sa vám článok páčil, alebo ste sa niečo dozvedeli. V prípade otázok---> Dóra ich rada zodpovie pre vás !

 I am sorry for not translating this longer interview, it is about Dora and her fashion blog, she writes also in english, you can check it on the link in yellow. She is young girl believing her dreams. In this interview she explanes , tha dark colours do not change her personality, about her plans for this year, that means style academy. She also explanes that MarinaSays inspired her to start her own blog last May, the same as me, and supports her still these days. I also asked her when she choses her outfits and her answer was In the evening, because of school. Check her blog , it might will beinteresting fr you or will inspire you.
If you have any questions for her, she will answer :) !


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára